torsdag 21. februar 2008

Danseskolen!

I dag skal sanna linnea på danse skole.. hun liker veldiggodt å danse som en ballarina som hun sier.Hun danser å synger dagen lang, men når vi kommer til lokalet hvor danse skolen holder til så blir hun veldig blyg. Der er det mange barn som har vært på danseskolen i fjord. Å de barna løper rundt i ring roper å skriker. Dette liker ikke sanna noe serlig hun synes barna bråker alt for masse. Men i dag var hun endelig med fra begynnelsen å nesten helt til slutten :)
For dere må vite: sanna får mr lee til kvelds hvis hun danser på danse skolen fra begynnelsen , men hvis hun ikke danser så får hun ikke mr lee til kvelds.

Jeg ble så glad da hun endelig å turte , for da hun dansa med de andre barna så såg jeg hvor masse sanna kosa seg..... hun bare strålte :)

Ellers så har det vært foreldre kaffe i bhg til Sanna. Dette var i grunn koselig da jeg bare hadde sanna å passe på. Men når jeg da har Lea Sofie med meg så er det i grunn travelt får ikke drukket kaffe ikke spist noe. Må bare springe etter Lea Sofie hele tiden....Jeg gleder meg til hun får beg i bhg. Bare så synd att det ikke er før til høsten grrrrrrrrrrrrrrrr.......

Nytt om Lea Sofie.... hun er en sikkelig ape katt hun klatrer over alt... opp på bord opp i sofaen skal rive ned bildet som henger der. så i dag har jeg gitt henne en sele som hun må ha når hun sitter å spiser i alle fall.

Nå er det snart scrappe kveld å legge tid for meg


God natt alle sammen

Ingen kommentarer: