mandag 25. februar 2008

hei




I dag er det 16 dager siden jeg slutta å drikke pepsi max og spise noen former for gotteri,


disse dagene har gått utrulig fort i grunn. Syntes det var vaskelig de første 7 dagene...


For hver gang jeg gikk bort til frukt disken på rema 1000 "ropte " brusa på meg.


kom hit idun, du vet hvor godt jeg smaker sa en liten stemme inni hodet mitt.


Grunnen til at jeg har sluttet med gotteri er ikke fordi jeg skal gifte meg... Nei Steinar har lovt å kjøpe en elektronisk kuttemaskin til meg :) slik att jeg kan lage større overskrifter på mine LO .




Ellers her er to LO som jeg legger ut slik att dere kan se hva jeg har gjort i det siste:


nei jeg sitter ikke bare å scrapper.... nei nei.... jeg gjør ferdig husarbeidet før jeg begynner...Håper dere liker det dere ser her inne hos meg. jeg er i allefall fornøyd....


Ja ja ikke se på alle mine skrive feil .. jeg sitter her å skriver mens lea Sofie også vil skrive.

Ingen kommentarer: