tirsdag 8. april 2008

En stund siden sist!!

Tiden går veldig fort for tiden alt for fort snart er det bryllup, å alt som skal gjøres. hmm har jo i grunn små plukk... hvor mange vi blir til festen... å så var det menyen. Fotografen skal vi snakke med. kjolen finner jeg vell snart ...tar det i grunn lit kuli. blomster buketten å andre blomster pynt, det er jo ikke før om 2 mnd
hmm tror ikke det er så alt for mye mer *glis* vi er jo heldige å slipper å gjøre så mange forberedelser da, det meste står jo de som har lokalet for. hmm jo det var kakene må finne ut hvor jeg skal kjøpe kaka i fra, jeg er i grunn ikke så super glad i marsipankake.. jeg elsker gullrotkake..

Siden sist: jeg har blitt 30 år, fikk ting som jeg trenger... en elektronisk kutte maskin :) den har jeg ønsket meg lenge, fikk penger å squasch rekkert med steinar :) sidne vi har begynt med det ;) fikk å ett abonemang på ett blad , det gleder jeg meg til kommer ;) til den som har alt vet du , omtrent alt....

Lea får stadig tenner , å det vil si løs mage i en uke minst. Det synes jeg er en smule travelt , du vet aldri når hun har boddyen full av bommelom.

Ellers helga som kommer er mamma helg, i allefall nesten da hehe , da er det stor treff i ålesund :) det er første gang jeg skal være med å 2 uker senere så er det messe og treff i oslo :) jeg å Linn Hege skal kjøre til Oslo, en hel helg med shopping av scrappe saker og ikea ;)

Så det er mye å se fram til, det skal bli godt med en helg hvor jeg skal tenke på meg å kose meg. barna er jo i de beste hender vet dere :)

Nå er det tid for å nyte det fine været :)

Ha en fin dag uke alle sammen.

Ingen kommentarer: