lørdag 28. februar 2009

Ute på resturant


Dette bilde er tatt mitt i februar i år, vi er ute en tur på resturant for første gang på en god stund. Grunn barna våre er litt ville å klarer ikke å sitte i ro... å det hele ender med lite kos for å slappe av det er rett å slett bare stress. Men denne dagen i februar var det helt fart å spise ute Lea sofie var veldig flink.... jeg trur att brødet som jeg fikk servert ( for jeg skulel ha pasta ) var det som var utslag givende ;) ungene ville gjerne make hjemme bakt pita med hvitløk smør...å de åt så mye at jeg måtte be om å få en kurv til inn til oss slik at jeg hadde når middagen kom..

Tilbake til lo da :) Den er laget til mesterscrappens 5 runde.. hvor man skulle bli inspirert av ett bilde .... sklike oppgaver liker jeg ikke .. for man skal da finne farger oppsett etc...


men lo min ble i allefall frisk å fin ... den lyser opp albummet kan man vel si.. vil dere se den hehe

her er den

Ingen kommentarer: