mandag 1. juni 2009

Pinse helga over !

Så har vi hatt en fantastisk helg her i ålesund med strålende sol fredag lørdag og søndag... i går bada barna da vi endelig fant badebassenget vårt :) ungene har i allefall kost seg det er sikkert.

Har jo ikke fått scrappa så mye , men vi har jo fått pjuska litt rundt huset... :)
I dag var det thomas tivoli her i ålesund, de skal være her hele uka, men jeg orker ikke å dra ungene med på tivoli alene så derfor var dagen i dag helt perfekt.
Her er i allefall noen bilder fra dagen. Å sanna den tøffingen hun har tatt den store snurre karusellen sammen med steinar.... jeg huska jeg tok den en del da jeg var mindre... les sikkert 12 år.... Å jeg var en sikkelig stolt mor som tenkte tørr hun virkelig det, å ja hun gjorde det.. helt utrulig altså.. her kommer noen bilder...

Det ene bildet er av sanna her en kveld hvor hun absolutt skulle låne brillene til pappa.. :)

Nå skal vi styre med noen hus ting jeg å steinar så.... kos dere resten av kvelden

Ingen kommentarer: