mandag 7. desember 2009

Kjøkken!!

























Ser jeg har glemt å scanne det bildet hvor man ser hvor kjøkkenboret skal stå, får se om jeg får scanna den litt senere:) men så treig som jeg er så tar det vell en liten stund...
hva likte du på noen av disse løsningene, de er litt like da.
men den kjøkken øya der skal jeg lage forkost for skuffene på ene sia der er det kjøleskap :) å på den sia av kjøkken øya hvor dere ser to skap.. der hadde jeg tenkt å gjømme bort ungene sine tegnesaker perler å slikt... sånn at jeg ikke ser rotet på stua :)
Tror det blir en avlang platetopp å en stålhette dere ser det på ene bildet.. om jeg bare har en fin ventilator der så tipper jeg at jeg har nåkk skap plass for jeg har jo å plass til å putte ting som ikke blir brukt så ofte på vaskerom kjøkkenet mitt



1 kommentar:

Linn Hege sa...

De var veldig like, så måtte se frem og tilbake noen ganger før jeg så forskjellen hehe.
Men TROR det som heter Kjøkken1 er min favoritt, med kjøkken 3 og 4 som nr 2.
Jeg er usikker på hvor god plass det er mellom øya og oppvaskkummen, men ser for meg som litt tungvint å måtte gå rundt øya for å komme fra platetopp til komfyr og den delen. Men mulig der er så god plass før øya begynner at du kan krysse gulvet rett frem, litt vanskelig å forklare.

Det som er i glasskapet skal du kanskje ikke bruke så ofte, og da gjør det ikke så mye om du må gå rundt den benken.
Han på Sigdal var veldig opptatt av å plassere de skapene som vi brukte minst på de minst tilgjengelige stedene.

Spennende kjøkken, vi har veldig ulik smak, det betyr ikke at jeg ikke synes det er fint, det er kjempestilig å se på hos andre, jeg ville bare ikke hatt det hos meg selv.