søndag 21. februar 2010

Denne lo ble vedlig enkel i grunn.... jeg liker dette prima arket.. men måtte bare finne bilder som var sånn passe lekende å så var det jo rosa på arket så... da måtte man bruke litt rosa etc...
men ble fornøyd å lea sofie er super fornøyd.. .. her er lea sofie i farta .... hun sykler så fort hun kan i sanna sin gamle sykkel... sanna suser jo avgårde mens lea sofie ... farer vell rundt i rusle tempe i forhold.. men det viktigste hun sykler selv å klarer selv å lage sin fart... :) det er det vigtigste :)
Som dere ser på lo mine så er de ikke helt beine.. men det skal jeg rette på, har vært å kjøpt ett foto stativ som er helt supert å bruke til mitt kamera.. det er dog ikke av carbon slik min mor har.. tror det kosta 6500 kr.... mye jeg kunne brukt de pengene på.. men mitt kosta 1750 det var i grunn mer en nåkk... lurte på om jeg skulle kjøpe ett som var litt billigere.. men er glad jeg valgte det jeg har nå... så herretter skal jeg bruke stativet mitt når jeg skal ta bilde av lo mine... klarer jo ikke å holde kameraet helt stille så.... men framover blir det bedre ( det hjelper jo heller ikke at jeg har fått en hus skade... LES: jeg har slrapt for mye is løs fra platene i 2 etg..... så jeg har fått en veldig vond arm :(

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Sååå mange flotte LOer du har kreert !!!! Noen av dem så jeg jo på i Molde. Virkelig nydelige altså !!

Karine sa...

Hei Idun!!!
Så gøy denne var da!!! Lekre farger!! Visste ikke at huset var påbegynt!! Så gøy!!!
Klem

eMeLiNe Seet sa...

your pages are truly beautiful !

Hanna sa...

Så flott LOer, både den her og de under, mye farger for tiden:) fresht og deilig:) Likte godt de nye fargesprakende LOene dine:)