onsdag 7. april 2010

Litt oppdatering!

Hei sann !! da har jeg endelig fått valgt kjøkkene som jeg skal ha i mitt nye hus.. å det er så meg :)

Kjøkkenet er fra hth å heter modern alu.. så om du vil se på kjøkkenet mitt, klikk på urbane kjøkken i menyen klikk til dere kommer til albin rød eller noe sånt, jeg kan ikke ha det rødt for det blir litt for volsomt til kjøkkenet mitt siden jeg skal ha stort kjøkken, men skuffene blir seende slik ut bare at jeg skal ha hvit front ;) Kjøkkene er ikke lik det som er utstilt.. tegning kommer så snart vi er helt ferdig med alt.. skal ha nytt møte over helga. Dama på hth skulle sende oss nye tegninger i morra :) jippi!..

Litt om huset, for de som lurer ja jeg skal ta nye bilder, nå har jeg i allefall fått plukka søppel som ligger rundt tomta, det er enda mer igjen så den som føler for det møt opp heheh nei da bare tuller :) Taket er da ferdig, nesten alle vinduene er kommet inn, det mangler 4 nede i kjelleren, det var noe de mangla som de trengte. Ellers så er taket kommet opp ;) å vi er så fornøyd.. det er bare så fint.. ... så om det er fint vær i morra skal jeg ta nye bilder. hmm hvis jeg husker kamerastativet da heheh, nå er jo snøen borte så nå kan jeg gå rundt på nabotomta uten å stå i snø opp til låret.

I morgen skal jeg levere barna, å siden det har blitt dårlig søvn i det siste ( 2 barn i en 150 seng er bra trangt, men hvem har vell hjerte til å så legg deg i senga di.. kl 1 på natta . ) ikke jeg så da ligger de der til jeg våkner igjen å bærer de i sin egen seng så i dag , hør folkens jeg skal legge meg kl. 22.00 heheh steinar kommer til å le seg skakk . det klarer du garrantert ikke idun, du e som mamman din en liten natterangler.. å når morran kommer så uff da sliter jeg.. så i natt skal jeg få en god natt søvn jeg er bare helt nødt til det.

scrapping... om vært har lyst så skal jeg få tatt bilde av mange lo som ligger å venter på å bli pobblisert... Jeg har så lyst til å la tia vandre å bare scrappe, men så har jeg så alt for mye å gjøre i forbindelse med huset så da ender det me at jeg bre får pusla litt littt hver dag, å da blir det ikke mange lo.. men til høsten.. da da da skal jeg :) da får jeg jo mitt fine nydelige store hobbyrom .. å som jeg gleder meg :) Jeg er så heldig.. få bygge det fine huse me alt det fine inni .. sukk
Nå er det bassenget som står for tur her i dag, ungene sitter på nåker å bare venter til jeg skal si :; nå skal vi kjøre kom igjen ;)

skal ikke bli så lenge til neste gang jeg lover.
ps: de er ferdig med å lekte huse på utsiden så nå kommer vell borkledninga opp snart..
enn så lenge ha en super fin dag alle sammen !!

Ingen kommentarer: