søndag 18. april 2010

Rydde uten for tomta!

I dag var broren til Steinar barnepasser for ungene for første gang, vi måtte ut på tomta å rydde søppel + mateial... jeg gjør jo en del av det i løpet av en uke, men det er så fryktelig kjedelig.. så jeg er ikke der så lenge om gangen ;) Så når Steinar er me å hjelper meg er alt så mye mye bedre.. da ser jeg i allefall at området blir faktisk tom for material og spiker + annet små rusk...
Så i dag fikk vi rydda uten for inngangen , garaga, å på den ene sia av huset... å selv nedomveien..
Så nå er det bare 2 sider igjen som skal ryddes... jeg skal prøve å få gjort det i løpet av denne uka :)
Tok ikke nye bilde av huset i dag, siden det var surt kaldt blåste... ja fine bilder hadde det ikke blitt :)får ta en dag det er sol ute :) .... litt oppdatering for nå... Skal scanne kjøkken /vaskerom bildene som jeg har fått med vår kjøkken konsulent HTH...... Jeg er så glad vi fikk til en avtale me dem :) Jeg har masa og spurt å masa å sagt å gitt komentarer på hvorfor de skal prøve å få avtale me HTH ( altså byggefirmaet) for de 2 som da hadde avtale me de butikkene de ligger i ålesund , sigdal og norema..men jeg har sett å sett fysisk i de to butikkene å INGEN av kjøkkene demmes ropte se på meg se på meg.. mens inne på HTH så hadde jeg PROBLEMER me å velge ... heheh sånn er det vell noen ganger :)

Nå er det legge tid for 2 små barn her :)

Ingen kommentarer: