torsdag 15. april 2010

Sommer på hytta!!!


Lilla er inn av farger fortiden også i scrappe værden :) glad er jeg for det for disse bildene har ligget å ventet på meg siden i sommer (09) da ungene hadde på seg sine lilla fine tunikaer på hytta... å akkurat den morran kom sauene påbesøk til oss for å hilse oss velkommen... i allefall om du spør lea sofie ;) helt enkel å fin LO som sanna vil ha som minne. Hun elsker å beslke onkel magne på hytta... å hytta den er langt unna folk å fe , men av en eller annen grunn elsker hun å være der... fiske gå i fjelle .. kansje bade denne sommeren .. men 1 ting liker hun ikke sånn spes... hytta har ute do... hi hi hi .... men sånn er det da... hun setter seg på den men forter seg ut igjen ;) jeg liker fargene på lo å har ikke helt funnet ut om jeg vik skrive litt på den eller ikke.. den ligger framme slik at jeg får tenkt litt .
Nå er det husarbeid å matlaging som står på timeplanen ... ha det bra så lenge

Ingen kommentarer: