mandag 3. mai 2010

Mitt kjøkken !!

Siden jeg ikke har noe scrappe ting å blogge om akkurat i dag, holder på med noen små prosjekt... men ting tar tid.. har jo masse masse som skal gjøres med huset.. snakke me snekker elektrikker, maler han som sparkler hmm han som skal ordne badet.. ja som sakt en fulltids jobb :) men jeg koser meg! Her kommer bilder av kjøkkenet slik vi vil ha det :) !!!
Det passer meg å steinar helt perfekt ( bra vi har lik stil :) vi liker å ha det moderne å nå i vårt nye hus blir det ett hus som gir et hel hetlig inntrykk fra du kommer inn døra :)!

Slenger å med ett bilde av vaskerommet vårt, det er vegg i vegg med kjøkkenet. Å på vaskerommet skal vi ha et stort kjølerom :) kan tro jeg gledet meg masse til å kunne samle familie og venner på middag... å alt får plass i kjølerommet.. ( feks all julematen etc ) Inne på kjøkkenet har vi ett litt midre kjøleskap som blir ett hverdags kjøleskap.
Mitt kjøkken er vell kansje ikke helt inn i tiden som er nå... hvitt ... å så er det litt romantsik preg over det. med masse masse pynt å dill og dall.. jeg skal prøve å skape min egen til med ulike stiler av dill å dall.. men valg av kjøkken var enkelt.. HØYGLANS det er en drøm og vaske !! å jeg liker ikke å bruke all for mye tid til det ....

Ingen kommentarer: