onsdag 6. oktober 2010

Bilder av Stua mi


Tv benken er fra svenske voice den kjøpte vi først så kjøpte vi høytalera.

Her koser jeg meg om kvelden med levende lys å pc.Sofaen og bordet er boconsept kjøpes på skeidar. 
Jeg er så glad i sofaen min, den er i stoff men den er veldig grei å holde rein, sprayer på en sparay som hører til sofaen etter at jeg har vaska flekken bort:)
Den fæle svarte plata skal egentlig være på kjøkkenet, men da det va noen 
mm for stor så kunne de ikke feste den store plata.
Men når den lille e klar da blir kjøkkenet helt perfekt.

Her er trappa vår :) vi er veldig fornølyd me valg av stålstenger.
Lampa er kjøpt på kremerhuset, det er ikke en lampe da men jeg har laga meg en lampe av den... 
Å den ble knall stilig
Sjenken er fra svenske voice.. nydelig serie :)



En super fin ting til å gjømme vaskemiddelet i da kan den tom stå framme 
Det var noen få bilder inni huset mer kommer en annen dag ;)
Kan jo ike vise alt på en gang. 
No skal mine 2 prinsesser legges så ha det så lenge 













1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. Bor i molde og likte sofaen din kjempe godt! ser du skriver at du kjøpte den på skeidar, men jeg ser den ikke på hjemmesiden deres. er det lenge siden du kjøpte den, og hva kostet den?