fredag 8. oktober 2010

Ny lo :)

Har vært i ålesund i dag :) skulle innom scrappebutikken å snakke me Hanna litt :) Sanna ble me litt spontant egentlig, men hvis noen av jentene skal bli me på en slik butikk så er sanna stor nåkk, lea sofie er litt for liten til å skjønne hva som er lov å ikke lov.Dessuten så aktiviserer sanna seg masse selv med å klippe etc :) Fikk handla kjempe masse :)  med masse fine nye ark :) oppbevaringen skulle jeg hente noen basik grey ark. fikk med meg masse hjem :) Sanna ble som sakt me meg, hun mangla vinterdress å bukse å ny lue så det fikk vi handla på mx sporten i vika :) den e bare fantastisk... de har ingen like bra butikk her i molde synd i grunn, men jeg jeg finner altid det jeg trenger å folka som jobber der kjenner meg igjen å hjelper meg etc :) supre folk :) så da kom vi fra ålesund mange mange kroner fattigere:)

Nåkk om det her er lo som jeg har laga, hanna har laget en som er veldig lik... men de er uansett ulike..... bare se her :
http://hannapannasscrappeblog.blogspot.com/2010/04/av-og-pa-kledning.html

Denne er å utstilt på FAMILIEMINNER I SPJELKAVIKA :)

1 kommentar:

aina sa...

ååå denne var skjønn! Det er så fint med sånne banner!