tirsdag 5. oktober 2010

opppussing!

Hei alle sammen

jeg her endelig fått flyttet inn i ny huset, men har litt stæsjing igjen i gangen nede + noen lamper som mangler... sukk å ett konsolbord.. det må være hvitt:)

Jeg holder nå på å designe en ny header til bloggen min... må gjøre den litt finere nå ( håper jeg... eller så skal jeg kansje lage en ny blogg...???
men uansett .,.. bilder av huset skal taaes .,.. det er planen denne uka. må å ryde litt først så dokker ikke ser alle pet shop dyrene som vi har rundt om kring på stue, soverom barnerom etc :) skal få tatt fine bilder :) ikke bare iphone bilder som har vært på fjesboka.. de er uklare.. men når man da har vært uten nett i 5 uker så.. er iphone bilder bedre en ingen :)

Scrapperommet har begynt å ta form... mangler en stor expedit.. men skal på ikea igjen å få tak i en.... den som er 185x185 da blir det skaker på den sia av rommet som dere ikke ser.. kansje det blir på torsdag... hvem vet... noen ganger så bare stikker jeg, å denne gangen har jeg ikke forstua foten min.... va på ikea for noen uker siden å handla masse, min goe goe venn linn hege var å me... ho kjørte å jeg sto for underholdningen ( skravla gikk masse )å vi kom da hjem me en berlingo full av ting.. det meste var mitt ;)

nei no e det nåkk blogging :) skal ned å finne fram alle lo mine å få de inn på maskina.. har jo fått lysten tilbake å det lover godt.. kreativiteten e høy å jeg koser meg glugg i hel :)

Ingen kommentarer: