mandag 5. september 2011

UNDER ARBEID :)

Nå Kjenner jeg at jeg igjen har lyst til å blogge ulike ting, å tror endelig jeg vet hvordan jeg skal lage HEADEREN MIN :) Så i kveld skal jeg scrappe en Header som er helt min :) tabilde av den  å så får vi se hvordan resultatet blir :) Så da kommer jeg sterkere tilbake.. skal jo fikse farger å fonter etc.. :)
NO kjenner jeg at jeg gleder meg.

Har foresten mye å se fram til også...scrappe treff i molde i slutten av sept. Så er det en tur til Oslo den 20 sept.. å som jeg gleder meg :) Skal ha en Jente tur sammen med en God venn. Min snille å gode tur kamerat.

Oktober blir heller ikke kjedelig, for da skal jeg til Ålesund på scrappe treff, å i november blir det jaggu ett treff da å :) --smil--- mye å se fram til me andre ord. 




















Ingen kommentarer: