lørdag 15. oktober 2011

So sweet

Har en haug med lo som jeg bare må få publisert, det hoper seg opp.
E jo inne i en periode kor mye skjer.
Har mange artige oppgaver å se fram til.
Skal hjelpe en god venn med og rydde å få bedre system på sitt hobby rom.
Jeg har funnet fram lure løsninger på ting hun har sagt hun kunne tenke seg å hatt.
Papir oppbevaring, hvor legges restepapiret etc.
Å siden vi skal til Tr heim over helga skal jeg self innom der å kjøpe meg med litt god saker .
Å tru det eller ei, men å få rydde å organisere er noe jeg liker veldig godt.
Der andre tenker handler Idun :) 
Så datoen til å rydde er faktisk satt :) 

Men nåkk om det her er en Lo som er laget av et bilde som bhg tok av Lea Sofie da ho va liten.
Syns Lo ble så søt.
Når Lo ble laga hadde jeg endelig fått tak i den fine punchen fra ms.
Å den måtte self testes ut :) her er den :


Ingen kommentarer: