torsdag 24. januar 2013

--HALLOWEEN--


Hei sann !!!

I dag våkna jeg med veldig hes stemme. I går va den hes, men i dag va den værre.
Ringte jobb å sa jeg ikke kom, fikk ø hjelps time me en ny lege. Å han kunne fortelle meg en nyhet som jeg allerede  viste. Det var ingen ting å gjøre en å: --IKKE BRUKE STEMMEN--
DET er LETT !!!! ( NOT) Men jeg er jo ikke syk har ikke vont noen plass. Men han ymta fram på at jeg skulle få en sykemelding. ( usj det liker jeg ikke) Men siden jeg jobber i bhg å må komunusere med foreldre og barn hele dagen så var det best slik. Jeg fikk spurt han om det finnes en annen løsning?
Å ja det gjorde det, jeg sa at hvis min arbeidsgiver kan bruke meg på jobb ( kan være kjøkken hjelp å annen assistent, men ikke prate masse).
Så da slipper jeg sykemelding ;) jo ho. Kunne ha me meg musikk hvis jeg ville å høre på ;)

Så tilbake til LO mine: Siden jeg da måtte være hjemme i dag fikk jeg tatt LO i dagslys - O lykke -
Så her kommer en LO som jeg har tenkt lenge på, en litt arti leken LO ...... Jentene mine syntes den va så fin, de likte spesielt HUSET :)
HER HAR DERE DEN :  Hva synes dere da ?




Ingen kommentarer: