mandag 17. mars 2008

Noen nye lo fra meg









Siste dagers produksjon. Albummet til sanna beg snart å bli fult, jeg skal kjøpe ett nytt til henne. å da skal vi bare ta 2008 bildene inni den :) og kansje 2009.
I helga var steinar i 30 års dag til en kompis, jeg hadde ikke lyst til å bli med, barndomskompiser som ikke sees så ofte det blir det mimmring av. Jeg hadde mye heller lyst til å få fred til å scrappe litt...:) jeg synes det er mye bedre. Sanna å Lea ble med Steinar til Søvika å sov over hos bestemor... Jeg satte meg ned å scrappa med en gang de for ut av døra :) så etter noen timer ble jeg sulten da spiste jeg å rydde kjøkken og stue. Å etterpå så var det tid for scrapping...
jeg la meg vell kl halv 2, men jeg kunne sove leeeeeeeeeeenge dagen etterpå.
Våkna kl. 10.30 sto opp spiste forokost bretta kle, satte på ny maskin. så stakk jeg ned for å fortsette scrapping med rydding litt inni mellom. Det eneste som gjenstår nå er vell i grunn alle skjortene til steinar ellers så fikk jeg rydda hele huset... det var deilig å få litt barne fri ...kunne rydde alt jeg ville gå i min egen lille verden å vite etter att jeg har ryddet ferdig så kan jeg sette meg ned for å scrappe igjen.
Steinar og Lea Sofie kom hjem kl. 17.30 Sanna var ikke med for hun hadde spurt bestemor om hun kunne få sove hos henne en natt til... å selfølgelig fikk ho no det :;)
I dag er det jo mandag å her har det snedd utrulig masse siden i går ettermiddag tar jeg ikke feil ligger det 25 cm ny sne på bilen min..
I dag hadde jeg tenkt meg på trening, men siden det mest sansyneligvis ikke er barne pass så blir vi vell hjemme. å trenings senteret åpner heller ikke før kl 10 å da er det bare 30 min til lea skal legge seg for å hvile....
Men da har vi god tid til å hente bestefar kurt sin klokke på butikken i dag ;)skulle vært gjort på lørdag, men vi hadde så mye annet vi ville gjøre...
Lørdag : vi dro opp på ski heisa i dag strålende sol skinn å deilig vær... Så i dag skulle vi til pers Lea Sofie skulle få sin første opp til ski heisa... sanna gikk opp å ned, hub er bare kjempe flink.
Når hun skulle ha pause så var den ikke lang hør her: hun satte seg ned på stubben... telte til 10 å så var hun klar til å g videre. Det var bare snakk om noen sekunder før hun var kommet til 10
I dag skal vi hente sanna i søvika litt senere , først må vi finne fram bilen grrrrrr
som er mega full med snø hehe

Ingen kommentarer: