søndag 11. april 2010

Jeg er allergisk!


Jeg har fortalt sanna at jeg er allergisk mot klistremerker.!!! Historien bak det er følgende:
sanna hadde klistra alle hello kitty klistremerkene sine på min fotoprinter( hun syntes den var litt kjedelig... helt svart liksom) men jeg liker rett å slett ikke klistremerker.. me tanke på all arbeidet jeg må gjøre for å kjærne limet senere en gag uff. Det var da jeg pent litt hyperventilerende forteller henne at det er mye finere å klistre de inn i en fin bok. :) smil smil smil... å tar de pent av min fotoprinter. Forteller sanna hvorfor at jeg rett å slett ikke liker det så godt som henne.... Sanna synes da dette er morsomt å minne meg på gang på gang . ( jeg må da være enig at det er jo det.. klarer å se det komiske i det, den å få litt små panikk for noen klistremerker!!!) Men denne historien stopper ikke her, eller gjør den det... jeg har da senere uten å tenke over det sagt følgende til min skarpe datter.... uff jeg liker rett å slett ikke lange køer, å da forbinner sanna det med følgende: så du e allergisk mot klistremerker å kø du mamma :) hehe jeg kan jo ikke annet en å le da,for det er faktisk sant.
En grunn til at jeg ikke har lyst til å dra til legoland er følgende ( steinar har jo bare ferie i juli.) å juli er jo som sakt høysessongen til legoland... å da jeg ikke liker å stampe i kø etc så sier det sef selv hvorfor vi ikke reiser akkurat dit. ålesund leder til pause 3-0 hipp hurra heia ålesund :)

Ingen kommentarer: