torsdag 13. oktober 2011

--------Bolme kurset-------

I dag har jeg tatt meg i nakken å tatt bilde av en haug med LO som jeg ikke har fått ut på nettet enda.
JO da ting tar for mye tid, tiden flyr snart jul. Det skjer så masse på høsten.

Først en glad ny het  I skal på cupfinalen i år igjen ( har jo en like fotball gal mann som jeg er ) 
å om alt klaffer i fht barnepass etc så drar vi til hovedstaden i år igjen :) 

Men tilbake til min Bolme LO Det va så arti å endelig få være på kurset hennes, har drømt lenge om det. 
å i år klaffa det. Jeg har kutta ut div små ting tidligere, men etter kurset med ingvild så får jeg bare mer å mer lyst til å kutte.. Så her blir det bare å øve øve øve .. det er de eneste som hjelper.

Her er den første LO min bildet er att av min fine søster :) 


2 kommentarer:

aina sa...

Herrrlig Idun!! Dette var kjempekjekt :-)) Ha ei flott helg :-)

Beatemor sa...

Flott den ble Idun. Du har virkelig fått tatt et bra bilde av lo'en - detaljene popper skikkelig frem her. Ha ei fin helg!! Klem :-)