mandag 9. februar 2009

WOW inne for 2 gang i dag hehe :)


Jeg er med i mesterscrappen på http://www.scrapping.no/forum/

å første bidrag ble slik :)
Jeg synes den ble veldig fin... kansje litt rød, men det jule røde arket ( crimson ) fra bazzil er bare min favoritt. :)
Ellers så er jeg ferdig med oppgave 2 i mesterscrappen som skal leveres i morra. Tok bilde i ste, men da jeg skulle croppe det så ble det skjeft...( fordi jeg ikke klarte å holde kameraet nåkk stødig, enda så sterk som jeg er *glis*)Men kan ikke publisere den her før avsmmingen er ferdig .
Skal begynne på noen andre lo i kveld når barna har lagt seg.
blant annet scrapping the musik. Har noen bilder i hodet mitt, så gjenstår det å se om det blir slik på papiret.

Ellers så har ungene vært syke de siste ukene. først sanna som var syk, men når hun er syk så sover hun å kan ligge på sofaen sammens med meg.
Men Når lea sofie er syk så skal hun helst sitte på fanget mitt å sove i armene mine.
Hvis jeg da prøver å sette henne ned for å lage middag begynner sutringa.
så hun har fått sitte i baby selen da hun var syk he he he..

Ellers har fått nytt Kamera :=)
bare ett sånt lite hendig ett... linn hege som tipsa meg *tusen takk vennen *
Hun kjøpte sitt før jul tror jeg det var å hun var fornøyd.

det er ett canon ixus 80 is... karamell farget hehe .

Jeg holder også på å lage noen lo til mamma, camilla og linda. så i mars kommer det vell en pakke oppover til dere alle :)

linda: send gjerne bilder av barna dine som du vil jeg skal scrappe til albummet ditt :) barna dine blir jo større og større vet du :) bare hvis du vil, jeg skal ikke mase.

Nå er det tid for kveldsmat alle sammen.
jeg lover jeg skal bli en bedre blogger framover :)
nå skal barna mine ha litt mat før vi skal gjøre de klar til å sove søtt i sine senger

ha det bra alle sammen !

Ingen kommentarer: