torsdag 12. mars 2009

Hoste hoste hoste !

Lea har vært litt pjusken i det siste.... henta henne onsdag for 1 uke siden i bhg ... hun hadde feber... 38.9 . Hun hosta masse men spiste godt.. så hun har vært borte 1 uke fra bhg men i morgen da skal hun dit igjen.. hun har ikke feber lenger men hun hoster.
Så disse dagene har det blitt lite tid til scrapping på dagtid å på kvelden så har jeg vært litt trøtt også, så da har jeg heller satt meg i sofaen for meg selv å lest bok.

Har jo heller ikke fått dratt på trening denne uka, men det har blitt litt sånn husmor trening da i stedenfor hehe :) sit ups etc... rygg trening også å rocke ring :)

i morgen er det bare 1 uke igjen til det er stor treff her i ålesund. å du å du som jeg gleder meg ,.. treffe folk å scrappe :)

Lite nytt fra oss, huset humper å dumper ... Hmm jo foresten Steinar skal endelig fp drømmen sin oppfylt :;) han har lenge hatt lyst til å dra til alaska å eller canada å fiske. Han elsker å fiske da kobler han av.. men desverre så er han gift med en som liker å være litt ute.. men ikke så mye som steinar så jeg er litt treig.. å jeg liker ikke å fiske. Men steinar ville ha meg med å ,,, hmm jeg blir liksom ikke kjempe happy om jeg skal være ærlig.... NOPE !!
vil heller ligge på en strand å bade i varmere land jeg nemlig... fryse det kan jeg gjøre ellers i året :) Jeg har sakt til Steinar så mange ganger kan ikke du dra sammen med noen kompiser??
som også elsker å fiske ? å ikke ha med en litt sur idun?? ... vi kan jo kose oss på en annen ferie men jeg synes du skal stikke for deg selv å kose deg... for det gjør du jo ikke så ofte :)
så nå er turen bestilt.. den 18 juli reiser steinar til alaska å kommer hjem den 26 juli.. å som han gleder seg hehe :) Stig, skal være med ( Elin har termin i aug sep) de skulle egentlig dra litt senere, men siden stig skal bli pappa for 2 gang ... fikk de flytta den noen uker tilbake :)
Tommy, Martin , Stian og Arnt- Morten.. skal til alaska ... tror guttene gleder seg masse hehe :=) husker ikke om det er flere gutter som skal dra.. men skal bli spennende å se om steinar klarer å ta noen fine bilder som jeg kan scrappe for han.. trur han må gå ett kurs... JA det må han for jeg liker ikke å scrappe dårlige bilder..... sånne rett opp å ned med folk langt i bakgrunnen hehe :)


nei nåkk sladder nå skal jeg se på nyhetene eller bare surfe :)

Ingen kommentarer: