onsdag 25. mars 2009

så var det 13 dager siden sist !

her i huset går tiden alt for fort det har jo ikke blitt mye blogging siden lea sofie har vært syk, å jeg slett ikke har fått scrappa noen ting. Hun ble da omsider frisk fra den forferdelige landryge forkjølelsen sin.. å nå er det faktsik 5 dager siden sist hun hosta. å snørre det gjør hun ikke lenger.

Sist uke kom snekkrane for å fikse den mini vann skalden vi hadde .. var kun en gips plate som hadde fått litt fukt på seg å måtte byttes...( att kjøkkenet å vasken vender ned mot trappa gjorde det lett å oppdage skaden å fikse den...
å samtidig tok snekkerane å fiksa på den andre veggen i trappa.... helt fra huset har vært nytt har akkurat den veggn ikke vært like fin som resten av huset... litt for lite sparkel ... å veggen var litt stygg helt inne med veggen.. men nå har de fiksa det også hurra så nå er det fint å gå ned trappa... ( å siden vi skal selge huset innen 1 år ) så er det greit å få fiksa det :)

Å samtidig som vi hadde snekkera i hus så fant steinar ut at vi skulle lage ett exstra soverom.... ( vi hadde en kjeller stue på 26 kvadrat som vi ikk brukte så mye...)
å jeg hadde det opp rommet i scrappe rom å en tv krok til barna.. :=)

Men nå får vi gjeste rom hehe :) å ett tørke kle rom... ja da passe på fukt å slikt ja da skal ha en ovn der inne å :)

Så da får jeg bort rotet som bare har vært stua inn under trappa til ergelse for meg å tørkstativet kommer bort fra gangen :) jippe hvorfor laga vi det ikke før det lurer jeg på...

så får jeg meg en ny plass å scrappe på... uten vindu da men jeg får like mye oppbevarings plass som før uansett :) å det er jo kjempe fint.

Ingen kommentarer: