torsdag 26. mars 2009

æsj søren altså!!

Noen ganger glemmer man hvor avhengig du er av din egen pc som scrapper..
Jeg skulle da ta bilder av lo i dag.... men da jeg hadde tatt bildene kom jeg på att uff det hjelper jo ikke det da for jeg får jo ikke bilene inn på pc.. eller jeg får det da men jeg er glad i adobe ellements å liker den veldig godt så når jeg ikke har den på denne låne pc... så får det bare være til jeg får min nye bærbare i posten fra min mor...( hun betaler den ikke da hehe )
men hun skal fikse den slik at den blir slik jeg liker den... hun gjør det jo så mye fortere en meg å jeg har litt dårlig tid til slik... for det er så mye jeg skulle å burde ha gjort.

Snekkerane blir vell ferdig i dag ser det ut som.. :) å da er det en stor vaske jobb som er foran meg i morra.. spesielt på det nye rommet ... flytte inn alt som skal være der luft hele huset.

Håper det blir sol å fint vær i morra å .

Skal jo vaske ned det romme så å si å gangen som har blitt igjen etter at vi tok å laga soverom på kjeller stua som vi egentlig bare har syntes har vært litt sånn uformelig.... så nå er det sikkelig fint,....

Men det blir en jobb å vaske alt sammen .

Dagen i dag ( tidlig enda ) Jeg har fått vaska bade oppe da, det er jo noe å kjøkkenet er strøkent .... men mangler å vaske gulvet.
stua opp er rotete med masse scrappe saker ...

men i dag skal jeg ta meg selv i ørene... jeg skal ut å putte bilen full av små rusk som ligger i car porten.. å kjøre på bingsa me det.

Nå stikker jeg ut å får en mindre ting å gjøre...

Ha en fin dag alle sammen .

idun

Ha en fi

Ingen kommentarer: