mandag 30. mars 2009

31 år

i dag har jeg bursdag, å siden dagen falt på en hverdag så feira vi den i helga.. først hadde vi svigermor på besøk. Hun fikk seg middag å jeg fikk tulipaner :) jeg liker tulipaner.
Fikk å penger med henne slik at jeg kunne kjøpe meg det jeg hadde lyst på... kremt en nintendo dsi he he he jeg elsker jo supermari så jeg bare må ha den det er helt sikkert.

Å på søndagen hadde vi en liten feiring med gode venner å deres barn.. masse liv med 4 barn.
Vi snakka om alt mulig, men det ble jo en del snakk om hus, siden begge familiene skal bygge hus. Jeg å Linn H vi prata jo self litt om scrappe rommet vårt. vi er så heldig at vi begge to får hvert vårt rom til scrappe sakerne våre.. det gleder jeg meg til. godt å kunne stenge igjen døra for en aktiv 3 åring hhe ( hun er 3 år når huset er ferdig)

Ellers så har vi jo fått laga ett exstra sove rom ( på hus tegningane var det tegna inn ett 4 soverom.. å nå i år så har vi endelig fått laga det... så nå har barna hvert sitt rom å vi har jo self vårt eget.. å nå har vi en plass hvor gjestene kan sove ( ikke sant søster )

Rommet ble veldig fint er ikke sikker på hvor stort det er da men i allefall 9.5 eller 10 kvadrat m . Men uansett når vi skal selge huset vårt å flytte til molde så har vi 4 soverom :) jippi ...

Så har ungene vært litt syke igjen.. sist uke var det sanna som var den heldige det var oppkast på tirsdag å hun var tilbake igjen på fredag. Nå håper jeg vi er ferdig...

I kveld skal jeg sette meg ned å scrappe... etter helga treffet i spjelkavika så har jeg ikke fått tid til å scrappe.. syke barn å maling har stått på planen..
Har mala gangen nede i samme farge som oppe på stua, lyst å fint ble det, i morra skal jeg få tak i brun akryl som jeg kan male over. Har malt pipa i dag å i morgen tenker jeg att strøk no 2 kommer på for jeg tror jeg skal prøve å scrappe litt... men det er innmari mørkt i kroken min.. siden elektrikkeren ikke har kommet med den nye lampa vår... skal ha en vaier som er minst 6 meter lang med mange spotter på som kan dimmes... det var den beste løsninga siden gangen var så lang å vi bare hadde ett uttak i taket.. tipper å håper det blir fint :)

Har sett slike på lampe butikk før , men da har det kun vært 3 meter å det er jo for lite :(

Sånn nå har jeg fortalt hva jeg har gjort i det siste....
så når lyset er tilbake tipper jeg jeg skal scrappe igjen :) foresten har shoppe stopp nå... må lage 10 lo før jeg kan handle igjen hehe ...har jo masse fint ;)

snakkes igjen en annen dag

Ingen kommentarer: