mandag 13. april 2009

Så er påsken over

Vi har bare hatt hjemme påske i år , det har vært helt skjønt.¨
Vi har fått styra i hagen, gjort ferdig trappa inne.. laga pc krok til steinar under den.
Å fått malt listene i taket nede ;) SÅ det som mangler nå er at elektrikkeren kommer med den vaier lampa som vi har bestilt.. slik at scrappe kroken min får litt mere lys.
Vi har jo fått laga ett 4 soverom. å da fikk jeg en fin krok igjen.. men savner vinduet mitt da, men jeg blir vant til alt.. Har heller ikke skrudd opp noen ting på veggene... siden vi skal selge huset å jo mindre skru hull i veggen ( gips) jo bedre er det... I vårt mye hus blir det ikke gips...
tror kansje tom jeg skal ha panel på scrappe rommet mitt der... heelt hvitt.

Vi har hatt besøk fra oslo denne påska.. noe som passa oss fint da vi skulle være hjemme.. søskene barn emma å onkel Harald var her ... å det var stas å masse bråk å hehehe :)

men ungene har kosa seg da ...

I morgen skal jeg se om jeg får tid til å legge inn noen nye lo ... men skal på trening først.. for det har blitt julemat spising i påska... ( da Harald m familie var i Thailand i jula ) så da fikk han julemat i påska i steden for ..

Ha en fin fin dag snakkes

Ingen kommentarer: