onsdag 24. juni 2009

He he he

Ja denne er litt crazy farge på :)

men jeg bare måtte prøve den, som dere ser er det litt stille fra meg for tia.
Jeg har alt for mye å gjøre. Vi har jo da bestemt oss for å flytte til MOLDE før huset er ferdig.
Grunn : Sanna Linnea og Lea Sofie skal jo begynne i ny bhg å neste år så skal jo Sanna begynne på skolen. Å da tenkte jg at det beste for henne var vell å få bli kjent med noen i bhg som kansje skal gå i klassen hennes ( noen skal men ikke sikkert alle) Det kommer jo ann på hvor stort barnekullet er der hvor vi for fremtiden skal bo. I år er det nemlig 2 førsteklasser som begynner nå i høst.

Vi tenkte også at det var lettere når jeg skulle begynne med ting inni huset ulike møter med div folk ... jeg beundrer steinar for å kjøre til molde så mange år som han har gjor. Han synes det er helt ok han. Men jeg blir sliten i kroppen av å kjøre den strkninga...( sikkert fordi steinar sin bil er som en drøm å kjøre når vi skal kjøre langt man sitter så avslappa å bare koser seg.

Andre ting som også opptar oss er jo Når skal vi selge huset... etc..
jeg vet jo det er ulike ting jeg må gjøre først feks male huset.. men så MÅ steinar vaske det først... jeg kan jo det .. men han nekter meg å stå øverst under møne å sprute den derre vasken for så å stå å spyle med høytrykken etterpå.... Men jeg vet jo grunnen .... om jeg skulle dette så er det jo ingen som vil begynne å lure på hvor jeg er før barna mine ikke er hentet i bhg kl 17.00 å hvis jeg da skulle finne på mine sprell ( som jeg dåg kan gjøre ) da kan det jo gå minst 5 / 6 timer så... ja jeg vet det er ikke lurt. men han begynner jo ikke ferien sin før den 2 eller 3 juli.
Men heldigvis så får vi jo litt besøk i sommer .. om ikke alt for lenge kommer min lillesøster og kjæresten hennes hit all the way from Alta ;) hun gleder seg sånn til å se sine små tante barn igjen å de gleder seg sånn til å møte henne..
Å opp i alt dette skal vi da male passe barn etc etc så liten tid til å scrappe har det blitt , men regner med jeg kommer tilbake etterhvert :)

Nå skal jeg rydde litt til her i huset for i dag kommer det enda en megler påbesøk til oss, vi vet ikke helt hvem vi skal velge enda..

hmm foresten , vi skal snakke med svigermor denne helga kansje hun kan ha dem hele lørdangen å så henter vi dem.. eller overnatter der....( for da får jeg malt trappa ute også...)
vi må få malt litt i helga å steinar å jeg vi samarbeider så godt sammen.... fordet om han synes jeg griser noe forferdelig til tider :) akkurat det gjelder maling ;)

NÅ snakkes vi en annen gang å Linn Hege god tur til sørlandet :)

Ingen kommentarer: