torsdag 25. juni 2009

Gress pollen!

Uff , det ser ut som om sanna lider av gress pollen... å hun har så vont stakkars jenta mi..
Ingen av oss andre har det så vi er jo helt grønne når det gjelder dette.
Hun har ikke vært å tatt sånn prikk test.... men dette er 3 året da sanna plutselig blir til en litt mindre glad jente akkurat rundt ferietden vår..
Fortiden så er det moderat spredning men jeg tenker med gru på om det blir værre her. da blir det mye styr... å sanna selv sier :; ( en gråtende tone) ååååååå jeg vil ikke ha det slik som i fjor sommer... uff kan jeg ikke få en fin sommer... å så nyser ho... ho kjenner at det er snørr som ikke vil ut å så gniker hun på øynene.. hun gniker mest på det ene men dog..

Å siden vi er grønn når det gjeller allergi så viste ikke jeg at hun burde bruke den allergi medisinen sin fom fårebyggende.. så det er jo egentlig delvis min skyld at hun har det så vont.
å akkurat det er en kip følelse skal jeg si.
å spesielt på slike varme dager er hun ille.....
men hun ble i allefall bedre da hun skulle legge seg i går for vi dusja først , men så vokna ho i natt å ropte å skreik ... ( å det gjør hun aldri ellers)
men har i allefall fått lest meg til at det er lurt å klippe gresse så snart skal jeg ut å bli kvitt litt gress... :)

ha en super fin dag !! idun

Ingen kommentarer: