fredag 10. juli 2009

LItt oppdatering siden sist !

Da vi har hatt besøk av tante sarah og Vidar så har jeg ikke blogga på en stund, men slik er det.
MYe fint vær har vi fått så vi har enda ikke kommer oss til oslo. Hvorfor dra dit når det er så fint vær her :) Vi har snakka med en del ulike meglere ( vi skal jo selge huset ) å valget falt på privatmegleren, vi likte veldig godt alt den han sa å ting han presenterte til oss, men han var mye billigere enn de andre vi hadde snakka med. Men tror ikke det har noe å si for oss uansett.

Lite scrapping her i huset, men slik er det en gang.. jeg skal snart ta å pakke ned alle scrappe sakene mine å tar de vell ikke fram før vi har flytta til molde. har masse masse fint som bare venter på å bli brukt, men når jeg må male huset før det skal selges så må jeg jo prioritere må skjønne... ingen vil kjøpe et hus som trengs å males når man har flytta inn he he he
Ellers så er vi jo snart ferdig med å male alle dørene inne i huset å listene , det blir sikkelig fint.. har veldig lyst til å ha det i mitt nye hus.. altså hvite lister oppe og nede ved gulvet, men som LInn Hege sier :; det blir veldig skittent... å når man da ikke er så glad i å vaske å heller vill vaske så sier det seg selv he he he ... men jeg må tenke veldig på dette for jeg har funnet ut at fargen hvit er min farge.. av en eller annen merkelig grunn blir jeg glad når jeg har på meg hvite kle.. feks ser mange fine kjøkken.... vi har jo bjørk nå som er veldig varmt å fint spes om vinteren det gir en lun og varm farge .... men jeg liker hvitt kjøkken også, men jeg vet jo at det blir ett styr å holde det rent.. men jeg har tenkt på sånn hvit høyglans dører.... kansje det kunne vært noe ??? bare spraya på med jif å så tørka av å vips rent hehehe ...

Ingen kommentarer: