fredag 10. juli 2009

På besøk hos Linn og Roger

For første gang har jeg vært på harøya, det var ikke fint vær i dag men målet med turen i dag var å besøke badelandet de har på finnøya å da gjør det jo ikke noe om det regner.

Linn Hege viste oss ( eller meg ) rundt på øya .. ungene lurte på om det ikke var lenge til vi kom på det badelandet som vi hadde snakka om :)
Fikk se masse fine hus på øya... å self tomta til Linn Hege og Roger ble jo tatt i nærmere øye syn..... ok vi satt i bilen men såg rett ut på utsikten den er flott...
Jeg kunne kansje ha bodd på en øy, men jeg er jo oppvokst på fastlandet ( alta ) å er ikke alt for glad i å kjøre båt. det var sikkert ikke så dårlig vær i dag som det kan være, men da jeg satt på ferga på vei ut til øya kjente jeg godt at idun du kunne godt ha tatt en sjø tabelett eheh e( for dere som ikke kjenner meg godt, det værste jeg vet er å være kvalm, alt annet kan jeg takle men kvalme nei takk ) men det var koselig der ute å tenkt å kunne bruke nærområdet sitt flat øy.. heheh kan jo sykle rundt uten alt for mange bakker :)
men tilbake til besøke på øya, det var koselig Roger var jo å hjemme.. men vi fikk ikke prata så masse som vi pleie for i dag var jo lille mor med .. å hun finner jo på det meste ikke mulig å sitte i ro der nei.. å hun "plager " jo sanna å ida hele tiden i følge de to store jentene, så neste gang tror jeg at jeg bare tar med meg sanna linnea da får mor også kost seg litt.
men lea ble jo med slik at steinar fikk male litt inne ( siden det regna i ålesund også ) hehehe

ha en super fin dag så skal jeg se om det blir litt bilder fra huset vårt

ha en fin ferie alle sammen

klems

Ingen kommentarer: