lørdag 25. juli 2009

Besøk fra Harøya

Sånn da var det tid for litt blogging igjen, Torsdag fikk vi besøk av Linn Hege og barna.
Sanna og Ida er jo beste venner. Å har bodd nært hverandre i 5 år :) Men så Bestemte Linn Hege m/familen å flytte heim igjen, til øya hvor de har vokst opp. Å da ser jentene hverandre ikke så ofte. Alttid koselig når de kommer :) Linn Hege er bare så koselig.
Så da barna endelig var lagt for kvelden, lea var litt vrien da hun sov i bhg å slett ikke ville stå opp når de skulle vekke henne. hun bare lukka opp øynene såg på ho som sto i døra å bare snudde seg å sov videre å resultate ble da en Lea Sofie som ikke ville sover før etter kl. 9.30 seeeeent for mor. Men da hun tilslutt sovna satt linn å jeg med hver våres dator ;) hadde bedd henne ta den med for jeg skulle få litt musikk med henne ;) takk takk vennen.
Å så var hun også så snill å bare vise meg hvordan man enkelt kan lage en overskrift til bloggen sin som ser litt finere ut en den vanelige standar kjedelige greia. Den ble fin, å jeg fikk i allefall lært meg hvordan man brukte brushes i photoshop. så i ledige stunder i dag har jeg lasta ned en del. Har å endelig fått tid til å teste noe som jeg har lest i ett blad jeg har abonert på digital foto heter det. Har samla opp ganske så mange blader. å sett mange fine gode tips til å gjøre bildene spennende ;) så i dag har jeg kost meg med å følge trinn for trinn.. veeeldig enkelt skal jeg si ... å resultatet ble fint det.

Nå kommer snart steinar hjem, gleder meg til å få høre hvordan han har hatt det. å Historia hannes om nærkontakt med en brun bjørn ----gisp ------

Ingen kommentarer: