tirsdag 12. oktober 2010

blir en smule sprø ja !!

Merker at jeg har  styra masse med huset de siste mnd... Har ikke tatt masse bilder slik jeg pleier, sukk så jeg å kameraet er ikke helt venner fortiden.. hva som er sjedd me instillingan å annet på kameraet ( jeg velger å tro jeg har en nisse som føler for å erte meg litt... si sitter han der i kroken å ler ) men i morgen er jeg bare helt nødt til å sette meg ned uten barn, uten scrapping å finne ut hva som er problemet.. finner det vell ut tilslutt tenker jeg. hvorfor funker ikke det hvorfor funker ikke det ... etc.. men jeg skal finne det ut...

En annen ting som jeg har gjort i dag, jeg har støtta julen.Ja jeg har kjøpt en eske med pepperkaker.. vet jeg ikke burde ( selv liker jeg dem ikke så da kan jeg godt kjøpe det ;)Men en ting gleder jeg meg til... det er snart 1 år siden jeg kjøpte julemanner( hvite kake menn) på myrstad mathus i spjelkavika... det var under høst scrappetreffet i ålesund.. mmmmmm litt tidlig, men skitt au.. For de som ikke kjenner meg så godt kan jeg avsløre en ting med meg som ja kan være litt rart.. på en morsom måte?
Jeg er i grunn ingen gjærrig person, men når det kommer til ting som skal inn i min munn.. ( slik som kaker julemenn etc.. ting man kan kjøpe i løsvekt etc.....SÅ ER JEG EN PYSE.....Jeg kan jo ikke kaste bort 40 kr på ett kakestykke som jeg ALDRI HAR SMAKT FØR )  nei da kjøper jeg heller det som jeg vet er godt sånn for å få valuta for pengene mine :)  feks en historie om en julemann.... for ofte selged de i 3 pakk eller flere, mens jeg er vant til å kjøpe mine på myrstad i ålesund å bare ta en .... ( å da blir det jo litt billigere) er liksom litt lettere når man skal prøve smake ..... så derfor ble det ingen julemanna på meg i jula som var her i molde.. fordi jeg orka ikke å kjøpe alle sammen på ulike butikker levrandører etc......så om det er noen som kan fortelle hvor i MOLDE  de selger gode gode julemanna så fortell det gjærne..


Har ingen lo å vise fram i dag pga mitt lille problem med kameraet.. ja hvorfor ikke scanne tenker dere ? men scanneren den svikta meg før sommeren, å har ikke orka å kjøpe ny... for jeg vil ha en ny skriver .. en farge laser skriver som er trådløs.... ( slik at jeg kan sitte i sofaen å printe ut skissedilla skissen ut .. la gubben kose seg med en film fra nette å jeg sniker meg ned å scrapper ..


så gode tips er flott......

Ingen kommentarer: