torsdag 14. oktober 2010

Vente tia er over :)

Sånn !!! i dag ble jeg venn me kameraet mittHURRA det var en lettelse når alt fungerte som de skulle:)
I går ble æ ferdig med ett bilde av min far og søster( min far er ikke den som liker å bli tatt bilde av) Bilde var tatt av han like før jeg annkom i brudekjolen min :) å endelig fant jeg noen ark som passa perfekt til fargen på bildet av han :) JIPPI !!
I dag har jeg å vært innom Anna Lena å hennes butikk : http://www.stampersheaven.no/
Ho har masse fine ark som jeg ikke har sett med noen andre før :) Bilde av lo kommer, men får ta det i morra for no skal  snart stikke på bli kjent fest på skolen.. så her er det bare å sluke middagen å pakke med seg litt frukt å kaffe å så stikker vi.
Lo har jeg laget til Familieminner i spjelkavika.... Hanna ville jeg skulle lage en lo av noen av julearkene som er i butikken :)



:

3 kommentarer:

aina sa...

Så fin Lo og for en skjønn jente... Herlige papirer og så morsomt at du har brukt sånn voks-segl! Gleder meg til å se alle julepapirene på Familieminner,har ikke kjøpt et eneste ennå...

Idun sa...

Ja ho e bra skjønn :)
ja jeg måtte bare teste den voks greia ..

Jannes scrappeblogg sa...

Wow, dette var en nydelig jule-lo :o)