lørdag 26. februar 2011

24 timer i oslo



Har laget 3 slike tømmer renna Lo ikke alle er like men bildene er jo på en måte like, det ene bilde ble tatt i 2008 ville jo self ha det med som minner, men klarte aldri å bli fornøyd med hvordan få den LO fin slik jeg liker den. Men klarte det 2 år etterpå :)


Dette bilde er fra sommeren 2010, vi mellom landa i oslo. Vi skulle til syden å ungene hadde så lyst til å dra innom tusenfryd :) sa da vi landa en mandag morgen, dro vi inn til sentrum satte i fra oss bagasjen å første stopp var : steffens i oslo :) ungene mine er blitt vant me at når vi reiser til oslo så må mamma innom hobby butikker, det er på en måte gullroten min det :) være sammen med ungene men å få stikke innom noen av mine butikker :) 
Jeg elsker disse arkene det er ingen bombe... de er så fine at man trenger jo ingen blomster på dem :) prøver nemlig å lage noen lo med å bruke annen pynt en blomster, bånd og bling :) selv om jeg elsker det .




Ingen kommentarer: