lørdag 26. februar 2011

alpin bakken!

Det er en stund siden vi har vært i bakken med ungene , Sanna klarer seg fint selv, ho var så stolt da ho fikk tak i meg i bakken å sa : mamma det går helt fint selv om det e vældig løs snø :) å så for ho avgårde i full fart. Den som æ e mæst imponert over e kor flink lillemor har blitt.
 Noen turer me pappan i selen sin.. å så ville ho prøve uten selen på. mamman self veldig  skeptisk... ho skulle få kjøre selv på slutten av bakken for mor måtte se med egene øyne om ho faktisk klarte å stå på fotan å svinge unna !!!

Ho klarte det me glans så da hoppa pappan å ho av mitt i bakken, slik at ho kunne kjøre ned alene.
Å pappan hadde å sent ho alene opp med trekke, han sto rett bak ho da... men minner fra før jul å påsken i fjord var følgende: Ho skulle ta trekke helt alene.. men da jenta letta  fra bakken å ropte følgende : SE PAPPA JEG FLYR da fikk ho vente litt me det.



Æ e i allefall i dag en veldig stolt mamma for ho tok trekke helt selv opp på toppen, litt vanskeligheter med å gå av sa pappan.. men pytt det gikk helt fint... så no e det en sliten jente som ligger i senga si å lure på om vi skal i bakken i morra å :) å hvis alt klaffe med humør på 2 små prinsesser så reiser vi på tusten i morra å :)


Lo er til min søster Bianca, å siden det ikke er min mann som er på bildet har jeg da sladdet han... mens deilige fine emilie klarte jeg ikke å sladde hun er så nydelig




Ingen kommentarer: