søndag 6. februar 2011

Vi lever !!!

Ja æ vet det e længe sia æ har vært flink å blogga, men har så mange prosjekt på gang. Noen ganger så lokker treninga litt mer en å blogge :) prøver å komme i superform igjen.. merker at husbygging i året som gikk tok en del av kondisen min :(  Men sånn er det no en gang, i mange mnd var det levere ungene, rett bort til huset å begynne å rydde snakke med snekkera div div... tenke hvor lys skal være hvor skal det være stikkkontakt.. phu.... så da vi endelig flytta inn i sept-2010 så var det å pakke ut alle eskene... å mitt oppi dette så oppdaga husfruen en vannskade... sukk ( heldigvis var det bare i veggen mellom teknisk rom og bod.. men hele den veggen måtte bort gulv måtte rives.... ting måtte tørkes.. å snekkerane måtte ha tid til å komme. De var i fullgang med ett nytt hus på årø så det va ikke så lett å få det til å klaffe hele tiden.

Men i morgen kommer maleren å skal male for siste gang :) da er det bare snekkerane som skal komme å legge gulv å liste så kan jeg endelig etter 4 mnd begynne å få laga meg en bod ( skal jo ha div oppheng der inne )

Steinar var syk hele jula så første jul i nytt hus ble litt kjedelig da han stakkars låg på sofaen med pledd rundt seg. Neste gang så trur æ han går til doktoren når æ sir han skal ringe. Så får han medisn litt fortere .. men gud må vite han va jo ikke syk han blei nåkk frisk igjen om nån dager.. men det gikk ikke slik 3 juledag dro han til legen. Det eneste legen sa til han ( såg i halsen ) åj åj åj ... ja du skal få litt medisiner du :)

Så kom hverdagen igjen å i mitten av januar drar steinar på kampanjetur med jobben sin.. borte fredag til søndag.... så ukene flyr.... siste helga i januar var jeg på scrappetreff her i Molde det va koselig fikk scrappa 6 LO å det var godt fikk å prata masse masse masse :) 


Den samme helga fikk jeg å min nye bil :) så happy en volvo xc 90 helt fantastisk å kjøre.. skulle nesten tru alle knappene på ratte e laga til meg :) finner alle knappene bare med å såvitt flytte dem :)happy happy happy. Fikk endelif MASA meg til en 7 seter.. ikke det at vi har tenkt å ha flere barn akkurat nå, men jeg synes det er så lett å kunne ha med meg flere barn hjem til oss :) max 3 barn da siden ingen får sitte framme der hvor air baggen er :) Det som å er supert er at jeg nå kan dra på IKEA  uten å kjøre tilhenger.. for det har jeg aldri gjort annet en noen få ganger.. å det e SKUMMELT. ikke det å kjøre rett fram, men å rygge me den dær greia... sukk..

Nå kaller husets plikter, skal prøve å få tatt bilde av ulike LO som jeg har her hjemme jeg har faktsik 17 stk som jeg ikke har fått lagt ut enda pga dårlig lys her vi bor vi har jo ikke sol må vite.... men får se nå da kansje får æ tid til å gjøre det i morra??

Enn så lenge så håper jeg dere alle får en superfin uke ...klems 














Ingen kommentarer: