torsdag 27. oktober 2011

---- klar for skolen -------

Denne Lo ble laget i Geiranger i mai, men for de som vet tok det litt tid å bli kjent med et nytt operativ system (har fått en imac) Det tok sin tid å bli venner for å si det sånn.

Har vært på en handle litt bli fin igjen Idun, 
de hadde endelig fått inn nyen nye fine bukser me høyt liv å smale fota.
Jeg elsker bukser med smale føtter.
Fått vært me frisøren å hatt en slikkelig kose dag. 

Har selfølgeli som den snille kona jeg er, handla all maten familien skal spise mens mamman er i Ålesund på scrappe treff med gode venner. 
Noen kolli er pakka andre venter... skal prøve å få unna an del LO  
så skal prøve å få laga noen cs som jeg sliter noe fryktelig me men jeg har en plan . 

Uansett alle må kose seg MAX i helga for det skal jeg.

LO var laga på en slik 50 liste.. 
få me så mye som mulig av det som står på lista når du lager Layouten din .
Har igjen brukt de nydelige pion arka !


Ingen kommentarer: