mandag 21. november 2011

Layout





Denne LO laget jeg på casa treffet, det var en litf av en fin LO.
Det va utrulig arti å bare følge liften akkurat slik den var å ikke noe mere.
En smule vanskelig i grunn. 
Men jeg synes den blei Nydelig ;) 
En lakse fisker verdig :)




Har vært syk Hele uka som va ;( noe som slett ikke va me i planene mine.
Derme blei alt jeg skulle gjøre den uka satt på vent...
i dag skulle jeg da handle julegaven til mamma å andre jule ting.
Men i dag kl. 8 ringte de fra bhg å lurte på om jeg kunne komme.
Å self kunne jeg  jo det.
Å jobbe litt e jo bare kos :) 
Lea Sofie syns det va kjempe koselig at jeg skulle jobbe i hennes bhg.
Men neste gang da måtte jeg være på hennes avdeling..
Hadde godt fint i dag , så styreren lurte på om jeg kunne  komme i morra å :) 
Så i kveld skal jeg legge meg i sånn : jeg skal på jobb tid :)
Ha det fint så lenge alle sammen !!! 

Snart skal vi feire 5 års dag her hjemme..

1 kommentar:

Beatemor sa...

Husker at du lagde denne ja :-) En flott Lo Idun. Du får ha ei fin uke og kose deg på jobb :-)