mandag 25. oktober 2010

Spent far


 
Denne Lo skulle stå først i mutt bryllups album, men fant aldri noen ark som passrt.. så da ble den bare liggende der til jeg fant ark som passa perfekt :) så den dag her i høst droppa jeg innom denne butikken her : http://www.stampersheaven.no/  jeg såg noen ark jeg syntes var så fine.. fra pion design.. men tenkte at ja ja fint til sommerbruk...:)  men da jeg noen dager senere skulle prøve å scrappe denne lo så tenkte jeg vi prøver de nye arkene for å se om de passer.. for jeg var veldig lei av å se dette bilde ligge der å vente på å bli scrappa..... bildet lyver litt for en er ikke så blå turkis ... den er mye mye finere )  I love it :)  å har å fått kjøpt noen av jule arka til pion å de erkjempe fine :) ha en fin dag da alle sammen .. nå må frusen , siden hun var borte i helgla vaske å  rydde litt her i huset :) da blir min kjære så glad.  :) å siden jeg skal bort neste helg å kan jeg ike utsette det til helga heller :) vi snakkes igjen om ikke lenge ...

 

Ingen kommentarer: