tirsdag 2. november 2010

Oppdatering!

I helga va æ på scrappe treff i ålesund ( min gamle en hjemby :) me like .. det var fantastisk, selv om fredagen ble en smule kortere en æ hadde planlagt :( Sanna Linne av me øyelegen for å måle trykket på øynene sine igjen,  heldigvis var det ikke noe å bekymre seg over. Trykket var helt fint :)Fikk ikke produsert så masse men fikk handla masse fine ark med spreke farger.. det e nåkka æ mangla en del av :) fikk å masse inspirasjon med å sitte sammen me mine goe vænna Hanna Og Karine :) FIkk snakka litt me min go venn Linn Hege, men ho satt litt lengere unna meg denne gangen ;(  Fikk me meg noen av mine LO( layouts) heim fra familieminner og nye ble satt på plass :) Det er hjemme hos meg selv jeg er i min kreative hule.. :) sånn er det bare treff er for meg å ha det sosisalt med venner jeg ikke ser så ofte som før. Fikk overnatte hos ho Hanna å hennse kjære mann Eivind.
Fikk prata me lille Pia dæmmes . å Ho viste me dæmmes nye familie medlemmer :) emil og teddy( marsvin) DEt var nån hærlige å koselige dyr.. trur nesten mine barn å skal få marsvin å kose me dæm e litt mere kosat enn vår lille hamster :)

Elllers min store utfordring nå blir å rydde på plass alt sammen....gisp.. det er ikke bare bare for en som liker å organsiere. men pytt sann .. det går vell på ett vis :)

Her er en Lo som jeg laga til familieminner.... arka var det Hanna som plukka ut til meg å sa lag nåkka som du syns blir bra :)her er den

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Rålekker denne altså:-)
Høres ut som om dere har hatt det trivelig på treffet i Ålesund!!

aina sa...

Så kjempefiiin! Du lager veldig mye lekkert, Idun!! Ikke rart de vil du skal legge de igjen på Familieminner... Ha ei flott helg :-)