fredag 5. november 2010

Vår nye sofa :)

Dette er bare den ene delen av sofaen vår , men fant ikke ett fint bilde av de to sammen.  men vi skal å kjøpe to stoler i samme farge ( hvitt skinn)Min bedre halvdel har da ønska seg hvit sofa i mange år... å endelig ga jeg etter... for jeg fikk sofan jeg hadde lyst på. :) mens steinar ville ha hvitt skinn  så får vi se.. en ting e i allefall sikker steinar skal selv få stå for vedlikeholde av denne sofaen. Men det må jo sies at det er ikke sofaen som vi sitter i daglig..men vi skulle sette sofaen inn med ett stoff førstegang å så etter 6 mnd...
Vi håper at sofaen får flytte inn til oss før jul... men vi er litt usikre .... men vi bestilte den i oktober... men med vår flask så får vi den helt sikkert ikke før over jul... så om den kommer tidlig så får det bli en bonus :)





Dette konsollbordet har jeg å lyst på .... veldig :) å siden jeg er så heldig å bo i nærheten av paradiset så blir nåkk dette bordet bestilt derrifra...Hadde tenkt å ha den nede i gangen på den veggen hvor det er tapet. trur det blir kjæmpefint :)Den ene sting stolen skal stå her nede sukk. Gangen min blir da så fin at jeg kan j sitte der å lese bok om det skulle bli for fult oppe heheheh :) Dette bordet er ikke sånn super romantisk stil... men har litt rette linjer... en annen en jeg har sett på var ikke like fin.. sukk 
Ble ingen LO denne gangen fordi husmora har glemt å ta bilde av noen av de nyeste LO mine.. å noen ar jo i Ålesund på Familieminner :)

Ha en super fin helg alle sammen :) klem idun

Ingen kommentarer: